سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

*جدی دارم به این نتیجه میرسم که رو به جنونیم هممون!!یا شایدم من میگردم امثال خودمو پیدا میکنم!!!
*یه سلکت ملوس جمع کردم اهنگ واسه این روزای پروژه هام روانیه هر 36تاشونم جوری که هرکدومو 10بار ریپیت میزنم!
*امروز بالا بودم و از اونجایی که گوشام صدا ابی رو از صد فرسخی تشخیص میده حس کردم این صدا صدا خودشه!یه ذره دقت که کردم دیدم به به!از پایینه!مامان منو خون به جیگر کرد که گوش ندم حالا که خودش داغونه به این نتیجه رسیده که میشه به جا زندگی کردن فقط گوش داد ،اونوخ شاید یاد بگیره واسه گریه کردن اگه میخاد دلش حسابی واسه خودش بسوزه و بفهمه تنهایی چقد بزرگه باید سرشو تو بالش فرو کنه که هیچکی صداشو نشنه نه بلند بلند گریه کنه... .ومن که هرچقدم گفت یه اهنگم بهش ندادم و گفتم ندارم خیلی وقته اهنگام منطقه ورود ممنوعم شدن،خصوصی ترین چیز زندگیم،همیشگی ترینش،چیزی که همیشه باهام بوده رو به کسی که هیچ وقت باهام نبود نمیتونم بدم...
*قشنگیش به اینه که فقط واسه من فوق العاده قشنگه،دیگه از کنار گل فروشیا که رد میشم به گلای رنگارنگ پشت شیشه نگا نمیکنم به کاکتوسایی که لب دیوار چیدن خیره میشم... .


 نوشته شده توسط فر در سه شنبه 89/4/8 و ساعت 4:6 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

اتاقم
فر
17خرداد1369.عاشق ابی،عاشق اهنگ،چیزای ترش،رنگای بنفش و ابی.قبلاشازده کوچولو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 166335
جستجو در صفحه

خبر نامه