سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

فاجعه یعنی وقتی سایت ایرج رو میخام باز کنم یه صفحه واسم باز میشه و مثل پتک کلماتشو تو سرم میکوبه که :دسترسی به تارنمای فراخانده شده .... .
امپراطوری تزویر....
محنت و لعنت و وحشت

تو به خود نگاه میکنی
اینه سیاه میکنی
پرده رو ترانه میکشی
پنجره تباه میکنی

من،ستاره اه میکشم
دست روی ماه میکشم
نوازش نسیم میکنم
روی شب نگاه میکشم
میعادگاه ما
انسان وابادی
تاریخ اینده
میدان ازادی
تو با گلوله من با گل
تو باشلیک من با اواز
تو زرد نفرت،کبود کین
من سرخ عشق و سبز پرواز
کسب تو،قتل گل و شبنم
اعدام باد و نور ودریا
کار من کشت چراغ و دف
تیمار رنگ و رقص و رویا
میعادگاه ما
انسان و ابادی
تاریخ اینده
میدان ازادی
کسب توجراحی لبخندوتشریح اشک
مثله مثله کردن واگویه های عاشقاس
توی فصل قرق ابرونسیم وگلسرخ
کسب تو تفتیش طرح سایه ی اقاقیاس
کار من رد شدن از رویای سرخ رود نیس
کار من حادثه ی دریایی ی پیوستنه
تو شب واهمه ی سایه زن شعله شکن
کار من معجزه ی سپیده روشن کردنه!
میعادگاه ما
انسان وابادی
تاریخ اینده
میدان ازادی
حس تنهایی


 نوشته شده توسط فر در دوشنبه 89/11/11 و ساعت 4:27 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

اتاقم
فر
17خرداد1369.عاشق ابی،عاشق اهنگ،چیزای ترش،رنگای بنفش و ابی.قبلاشازده کوچولو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 166355
جستجو در صفحه

خبر نامه