سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی ... و چون عالَم ها آن را وحشت زده کند، تو همدم آنانی . [امام حسین علیه السلام ـ در دعای روز عرفه ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

پسره شاکیه میاد دنبالم میگه اینقدر نامردی؟!نتیجه ی 2ساعت التماسم فقط این بود که 1شماره ی همیشه خاموش بهم بدی؟!داغونتر از اونم که بخام حرف بزنم مثل بز سرمو میندازم پایین روبه روم کلاسرازجوعه مثل همیشه خودش وسطه بچه ها دورش از راپیده شاکیه که جوهر پس میده وکل هیکلشو سیاه کرده میرم تو کلاس بچه ها واسش راپید میارن میگه:نمیخام.میگم:میخان اهلیش کنن. پسره مات و مبهوت نگام میکنه.استاد داره خط میکشه،اشتباهه بچه ها اینه که به جا نگا کردن به دستش به خطی که میکشه نگاه میکنن.میخنده بهم میگه تو دیگه نگاه کردنو یاد گرفتی.هیچی نمیگم میگه حرف نزدنم یاد گرفتی میگم اره همه چی تقصیر زبونه میخنده میگه ولی عوضش چی؟ .میگم عوضش هر روز میتونی1خورده نزدیک تر بشینی.
به دستاش نگا میکنم یاد پارسال میافتم،دلم میخواد برگردم تو پارسال.اون خط بکشه مداد اهلی کنه من نگا کردنو یاد بگیرم وقهقهه زدنو.همه چی اروم باشه.درست و خوب...
ولی انگار تنها شباهت به پارسال بارونه!

لازم به ذکره علی در پست قبل دایی عزیز اینجانب میباشد؟!!

این طرفا یکی هس که ابی با صدای خیلی بلند میزاره هر چند وقت1بار.الانم عزیز دل 1ساعته باصدای بلند ابی میزاره!جالبتر اینه که چند هفته ای هس سعی میکنم اصلا گوش ندم چون به طرز فجیعی بی جنبه شدم.جالبناکتر میدونی چیه اینه که طرف1ساعته خاکستری گذاشته.
لازم به ذکر نیس که بگم الان من چه حال و احوالیم که؟!


 نوشته شده توسط فر در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 10:12 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

اتاقم
فر
17خرداد1369.عاشق ابی،عاشق اهنگ،چیزای ترش،رنگای بنفش و ابی.قبلاشازده کوچولو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 166379
جستجو در صفحه

خبر نامه